Usługi rynku pracy realizowane przez Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia.
Podstawowymi usługami rynku pracy realizowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia są:
1) pośrednictwo pracy - pomoc w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia poprzez przekazywanie informacji o ofertach pracy (dostępnych w siedzibie Urzędu, ale także na stronie www.oferty.praca.gov.pl) oraz kierowanie osób zainteresowanych zatrudnieniem do pracodawców na rozmowę kwalifikacyjną ze skierowaniem na daną ofertę pracy;
2) poradnictwo zawodowe:
- konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym (po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym) – pomoc m.in. w planowaniu rozwoju zawodowego, sporządzeniu aplikacji zawodowych (cv, listu motywacyjnego), wybór form pomocy, którą urząd mógłby zaproponować, aby przyczynić się do ponownego wejścia na rynek pracy (w zależności od dostępnych środków finansowych), pomoc w określeniu swoich kompetencji i zainteresowań;
- grupowe zajęcia online (metody poszukiwania pracy, sporządzanie aplikacji zawodowych, rozmowa kwalifikacyjna, elastyczne formy zatrudnienia);
Informację na temat w/w usług rynku pracy można uzyskać pod numerami telefonów: 56 65 80 205, 56 65 80 217, 56 65 80 219, 56 65 80 235
3) szkolenia zawodowe – pod dane potrzeby klienta (dot. zmiany zawodu, uzupełnienia lub zmiany kwalifikacji zawodowych), na przebranżowienie się (po rozmowach z doradcą zawodowym).
Informację na temat szkoleń można uzyskać pod numerem telefonu 56 65 80 223
Nagłówek
Aktualności
Повернутися