Asset Publisher

Doposażenie stanowiska pracy - Nabór wniosków w ramach projektu EFS+

 
Nabór wniosków w sprawie udzielenia refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach projektu:
Podniesienie aktywności zawodowej klientów publicznych służb zatrudnienia
– PUP dla Miasta Torunia (I)"

 
Program: Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027
Realizator: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Forma: Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego
 
Termin przyjmowania wniosków: od 15.02.2024r. do wyczerpania środków
 
Kwota refundacji: ok. 42 000,00 zł
 
Formularze wniosków dostępne są pod ogłoszeniem oraz na stronie internetowej Urzędu:
http://muptorun.praca.gov.pl (zakładka: na skróty/aktualne nabory)
 
Kryterium doboru uczestników na utworzone stanowiska pracy:
Preferowane będą osoby bezrobotne należące w szczególności do jednej z poniższych grup:
1. osoby powyżej 50. roku życia,
2. osoby z niepełnosprawnością,
3. osoby długotrwale bezrobotne,
4. osoby o niskich kwalifikacjach,
5. osoby młode do 29. roku życia włącznie (osoba zatrudniana musi mieć wykonany 'test kompetencji cyfrowych' w obecności doradcy klienta),
6. kobiety.
 
Pierwszeństwo otrzymania refundacji będą mieli pracodawcy zatrudniający osobę bezrobotną należącą do więcej niż jednej kategorii. Urząd zastrzega sobie możliwość niezawierania umowy z pracodawcami, w których zatrudniana osoba bezrobotna nie spełnia wyżej wymienionych założeń projektowych.
 
Opis realizowanej formy:
Środki na refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy mogą zostać przyznane pracodawcy, zatrudniającemu osobę bezrobotną spełniającą kryteria projektu, na  podstawie złożonego wniosku.
 
Złożone wnioski rozpatrywane będą wg kolejności wpływu, obowiązującego regulaminu oraz posiadanych środków.
 
W sprawie ogłoszonego naboru proszę kontaktować się pod numerem telefonu: 56 65-80-231
 
Miejsce składania wniosków:         
Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty należy składać w formie:
  • papierowej w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia,
w godzinach 7:30-15:00,
  • papierowej przesyłając pocztą tradycyjną na adres ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń (decyduje data wpływu do urzędu),
  • elektronicznej przez platformę ePUAP.
W przypadku złożenia wniosku w formie elektronicznej:
  • wniosek oraz załączniki do wniosku powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
  • wniosek powinien być podpisany profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej
 
Przed rozpatrzeniem wniosku urząd dokonuje weryfikacji oświadczeń o niezaleganiu z opłatami w systemie informatycznym ZUS. W przypadku negatywnej weryfikacji wzywa Wnioskodawcę do złożenia wyjaśnień oraz dostarczenia zaświadczenia o niezaleganiu na  rzecz ZUS. Niedostarczenie odpowiedniego zaświadczenia w terminie 7 dni od dnia powiadomienia skutkuje negatywnym rozpatrzeniem wniosku. 
 
Toruń, 12.02.2024 r.

Załączniki

Wniosek 2024.02 v2
Wniosek 2024.02 v2.pdf 647 KB
Wniosek 2024.02 v2
Wniosek 2024.02 v2.docx 264 KB
oferta pracy EFSPlus
oferta pracy EFSPlus.docx 141 KB
Formularz pomocy de minimis 2024.02 EFSPlus
Formularz pomocy de minimis 2024.02 EFSPlus.pdf 130 KB
Regulamin 2024.02 EFSPlus
Regulamin 2024.02 EFSPlus.pdf 587 KB
OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE 2024.02 EFSPlus
OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE 2024.02 EFSPlus.docx 19 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display