HtmlBox

Aktualności

Asset Publisher

Ogłoszenie EFS+ - Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego - NABÓR

 

Nabór wniosków w sprawie udzielenia refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach projektu:

„Podniesienie aktywności zawodowej klientów publicznych służb zatrudnienia
– PUP dla Miasta Torunia (II)” -
współfinansowanego ze środków EFS+

Program: Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027

Realizator: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Forma: Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego

Termin przyjmowania wniosków: od 10.02.2025r. do wyczerpania środków.

Kwota refundacji: ok. 45 000,00 zł brutto.

  1. Przed złożeniem wniosku należy zapoznać się z Regulaminem w sprawie dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego.
  2. Za datę złożenia przyjmuje się datę wpływu wniosku do Urzędu.

Formularze wniosków dostępne są pod ogłoszeniem oraz na stronie internetowej Urzędu:

http://muptorun.praca.gov.pl (zakładka: na skróty/aktualne nabory)

Kryterium doboru uczestników na utworzone stanowiska pracy:

Preferowane będą osoby bezrobotne należące w szczególności do jednej z poniższych grup:

osoby powyżej 50. roku życia, osoby z niepełnosprawnością, osoby długotrwale bezrobotne,

osoby o niskich kwalifikacjach, osoby młode do 29. roku życia włącznie, kobiety.

Pierwszeństwo otrzymania refundacji będą mieli pracodawcy zatrudniający osobę bezrobotną należącą do więcej niż jednej kategorii. Urząd zastrzega sobie możliwość niezawierania umowy z pracodawcami, w których zatrudniana osoba bezrobotna nie spełnia wyżej wymienionych założeń projektowych.

Rozpoczęcie udziału w projekcie musi nastąpić w terminie do 4 miesięcy:

  • od dnia rejestracji w Urzędzie, w przypadku osób do 25 roku życia, 
  • od dnia przystąpienia do projektu, w przypadku osób powyżej 25 roku życia,

Osoba do 30. roku życia musi mieć wykonany test kompetencji cyfrowych, który jest wypełniany w obecności doradcy klienta, na miejscu w urzędzie.

Na podstawie Wytycznych dotyczących zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021 – 2027, wydanych przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej dnia 29 grudnia 2022 r. oraz art. 6 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411), projekt zapewnia dostęp do funduszy unijnych w zakresie: udziału, użytkowania, zrozumienia, komunikowania się, skorzystania z ich efektów, a także dostępność architektoniczną, cyfrową oraz informacyjno – komunikacyjną. Uczestnicy projektu (szczególnie osoby z niepełnosprawnością) wskazują w dokumentach rekrutacyjnych potrzeby w zakresie dostępności.

Pracodawca zostaje zobowiązany przez Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021 – 2027, wydanymi przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej dnia 29 grudnia 2022 r. oraz art. 4 ust.3 w powiązaniu z art. 6 ustawy  o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411), do zapewnienia w zakresie realizowanego wsparcia dostępności uczestnikom projektu ze szczególnymi potrzebami, w tym przede wszystkim osobom z niepełnosprawnością.

Osoby o niskich kwalifikacjach i/lub kompetencjach: Osoby, które ukończyły: szkołę podstawową, gimnazjum, zasadniczą szkołę zawodową lub zasadniczą szkołę branżową, liceum ogólnokształcące, liceum profilowane, uzupełniające liceum ogólnokształcące, technikum, technikum uzupełniające.

Osoby z niepełnosprawnościami: W rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U 2024, poz. 44 z późn. zm.), a także osoby z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. 2024, poz. 917).

Osoby długotrwale bezrobotne: Osoby pozostające w rejestrze powiatowego urzędu pracy łącznie przez okres ponad 12 miesięcy  w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych w miejscu pracy.

Opis realizowanej formy:

Środki na refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy mogą zostać przyznane pracodawcy, zatrudniającemu osobę bezrobotną spełniającą kryteria projektu, na  podstawie złożonego wniosku.

Złożone wnioski rozpatrywane będą wg kolejności wpływu, obowiązującego regulaminu oraz posiadanych środków.

W sprawie ogłoszonego naboru proszę kontaktować się pod numerem telefonu: (56) 65 80 231

Miejsce składania wniosków:  

Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty należy składać w formie:

  • papierowej w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia,

      w godzinach 7:30-15:00,

  • papierowej przesyłając pocztą tradycyjną na adres ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń (decyduje data wpływu do urzędu),
  • elektronicznej przez platformę ePUAP lub przez e-doręczenia.

W przypadku złożenia wniosku w formie elektronicznej:

  • wniosek oraz załączniki do wniosku powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub wniosek powinien być podpisany profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

Dla pracodawców zainteresowanych uzyskaniem refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dnia 07.02.2025 r. o godz. 09.30 w sali 20 (I piętro) tut. urzędu odbędzie się spotkanie informacyjne dotyczące ogłoszonego naboru.

                                                                                                                              /Dyrektor/

                                                                                                                              Powiatowego Urzędu Pracy

                                                                                                                              dla Miasta Torunia

Toruń, 04.02.2025 roku

Załączniki

1.Wniosek EFSPlus 2025.02
1.Wniosek EFSPlus 2025.02.docx 128 KB
Wniosek EFS+ 2025.02
Wniosek EFS+ 2025.02.pdf 793 KB
2.Regulamin doposazenia EFSPlus 2025.02
2.Regulamin doposazenia EFSPlus 2025.02.pdf 570 KB
4.oferta pracy subsydiowana 2025.02
4.oferta pracy subsydiowana 2025.02.docx 141 KB
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie 2025.02
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie 2025.02.pdf 414 KB

Menu Display

Zapisz się na newsletter w wybranej kategorii

Brak dostępnych newsletterów