Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia informuje,
że od dnia 03.02.2025 w ramach środków Funduszu Pracy istnieje możliwość składania:
-
Wniosków osób bezrobotnych (nieposiadających wpisu do CEIDG) o skierowanie na szkolenie indywidualne w związku z planowanym podjęciem pracy lub działalności gospodarczej,
-
wniosków osób bezrobotnych (nieposiadających wpisu do CEIDG) o sfinansowanie kosztów egzaminu lub uzyskania licencji w związku z planowanym podjęciem pracy lub działalności gospodarczej,
-
wniosków pracodawców o organizację szkolenia dla osób bezrobotnych w ramach trójstronnej umowy szkoleniowej.
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do Doradcy Klienta celem opracowania Indywidualnego Planu Działania.
Niezbędne formularze oraz zasady organizacji szkoleń w 2025 roku dostępne są na stronie internetowej http://muptorun.praca.gov.pl w zakładce: dokumenty do pobrania/szkolenia/studia podyplomowe.
Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty należy składać w formie:
-
papierowej w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia (parter), w godzinach 7:30-15:00,
-
papierowej przesyłając pocztą tradycyjną na adres: Toruń, ul. Mazowiecka 49a,
-
elektronicznej przez portal praca.gov.pl lub platformę ePUAP.
Wniosek oraz załączniki składane w formie elektronicznej powinny być opatrzone:
-
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
-
profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Za datę złożenia przyjmuje się datę wpływu wniosku do Urzędu.
Toruń, 30.01.2025