Aktualności

Prace interwencyjne - NABÓR

Print Drukuj

Od dnia 10.07.2025 r. do wyczerpania środków będzie trwał nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych.

Przewidywana liczba osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych –  12.

Przed złożeniem wniosków prosimy o zapoznanie się ze standardami udzielania wsparcia zamieszczonymi poniżej.

Złożenie wniosku na formularzu nieaktualnym lub formularzu urzędu innego niż PUP dla Miasta Torunia wydłuży okres rozpatrywania wniosku.

Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty należy składać w formie:

  1. papierowej w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia, w godzinach 7:30-15:00,
  2. papierowej przesyłając pocztą tradycyjną na adres ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń,
  3. elektronicznej przez: platformę ePUAP, e-Doręczenia, indywidualne konto na praca.gov.pl.

W przypadku złożenia wniosku w formie elektronicznej:

  1. wniosek oraz załączniki do wniosku powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
  2. wniosek powinien być podpisany profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

Dokumenty powinny być podpisane wyłącznie przez osoby umocowane do reprezentowania pracodawcy (należy przedłożyć pełnomocnictwo). Nie jest dopuszczalne przesyłanie do Urzędu skanu wniosku podpisanego podpisem odręcznym.

Za datę złożenia przyjmuje się datę wpływu wniosku do Urzędu. 

Informacje w sprawie naboru udzielane są pod nr telefonu:  56 65 80 234

Załączniki