Aktualności

Zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla osoby niepełnosprawnej w ramach środków PFRON – nabór

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
informuje, że w terminie
od dnia 19.05.2025 r. do wyczerpania środków


 przystępuje do naboru wniosków o zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla
 osoby niepełnosprawnej w ramach środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Na utworzonych miejscach pracy mogą być zatrudnione osoby z niepełnosprawnością,

które są zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy dla Miasta Torunia jako osoby bezrobotne lub poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu.

 
Formularze wniosków o zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla osoby niepełnosprawnej wraz z załącznikami dostępne są do pobrania poniżej.

 
Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty należy składać do Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia w sposób:

  1. składając dokumenty w formie papierowej w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia,
  2. przesyłając pocztą tradycyjną na adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń (decyduje data wpływu do Urzędu),
  3. w formie elektronicznej (przez ePUAP, e-Doręczenia),
  4. w formie elektronicznej (portal-sow.pfron.org.pl).

Za datę złożenia przyjmuje się datę wpływu wniosku do Urzędu.

Złożone wnioski rozpatrywane będą wg kolejności wpływu oraz posiadanych środków.

W przypadku złożenia wniosku w formie elektronicznej:

  1. wniosek oraz załączniki do wniosku powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
  1. wniosek powinien być podpisany profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

Dokumenty powinny być podpisane wyłącznie przez osoby umocowane do reprezentowania pracodawcy (należy przedłożyć pełnomocnictwo).

Urząd zastrzega sobie prawo wprowadzenia złożonych w formie papierowej wniosków do Systemu Obsługi Wsparcia (SOW).


Informacje w sprawie naboru udzielane są pod numerem telefonu: 56 65-80-252
lub  w  siedzibie Urzędu II piętro, pokój nr 39.

Załączniki

1. Załącznik nr 1 do ogłoszenia - informacja 2025.05
1. Załącznik nr 1 do ogłoszenia - informacja 2025.05.pdf 440 KB
2. Załącznik nr 2 do ogłoszenia Wniosek refundacja PFRON 2025.05
2. Załącznik nr 2 do ogłoszenia Wniosek refundacja PFRON 2025.05.doc 138 KB
3. Załącznik nr 2 do ogłoszenia Wniosek refundacja PFRON 2025.05
3. Załącznik nr 2 do ogłoszenia Wniosek refundacja PFRON 2025.05.pdf 377 KB
4. Załącznik nr 1 do Wniosku 2025.05
4. Załącznik nr 1 do Wniosku 2025.05.doc 196 KB
5. Załącznik nr 2 do Wniosku Formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie 2025.05
5. Załącznik nr 2 do Wniosku Formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie 2025.05.pdf 414 KB
6. Załącznik nr 3 do Wniosku Oferta Pracy 2025.05
6. Załącznik nr 3 do Wniosku Oferta Pracy 2025.05.docx 139 KB