Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia informuje, że rozliczenie dotacji udzielonych na podstawie art. 15zze4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 stycznia 2021 r. w sprawie wsparcia uczestników obrotu gospodarczego poszkodowanych wskutek pandemii COVID-19 następuje z urzędu po dokonaniu sprawdzenia danych firmy w rejestrze CEIDG lub KRS.
Sprawdzenia, czy dana dotacja została rozliczona, można dokonać poprzez poniższy wykaz zawierający numery wniosków z adnotacją o zatwierdzeniu rozliczenia. Numer wniosku znajdą Państwo w tytule przelewu dotacji.
Jeśli numer widnieje na spisie, to udzielona dotacja została rozliczona.
W razie pytań, prosimy o kontakt tel.: 604 684 931
Sprawdzenia, czy dana dotacja została rozliczona, można dokonać poprzez poniższy wykaz zawierający numery wniosków z adnotacją o zatwierdzeniu rozliczenia. Numer wniosku znajdą Państwo w tytule przelewu dotacji.
Jeśli numer widnieje na spisie, to udzielona dotacja została rozliczona.
W razie pytań, prosimy o kontakt tel.: 604 684 931