Refundacja kosztów zatrudnienia dla podmiotu prowadzącego DPS lub jednostki organizacyjnej WRiPZ - nabór

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
informuje, że od dnia 3.04.2023 r. do wyczerpania środków
 istnieje możliwość składania wniosków
o refundację kosztów zatrudnienia dla podmiotu prowadzącego DPS
 lub jednostki organizacyjnej WRiPZ

 w ramach środków Funduszu Pracy
 
Urząd pracy zwraca część lub całość kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne, skierowanych do pracy bezrobotnych lub poszukujących pracy przez okres do 12 miesięcy. Wysokość refundacji nie może przekroczyć kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy.
 
Wniosek o zwrot  poniesionych kosztów może składać:
  1. podmiot prowadzący dom pomocy społecznej,  o którym mowa w art. 57 ust. 1 ustawy
    z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
  2. jednostka organizacyjna wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, o której mowa w art. 2 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
 
Przed złożeniem wniosku należy zapoznać się z Zasadami refundacji kosztów zatrudnienia dla podmiotu prowadzącego DPS lub jednostki organizacyjnej WRiPZ.
 
Formularze wniosków o refundację kosztów zatrudnienia dla podmiotów prowadzących
DPS lub jednostki organizacyjnej WRiPZ dostępne są na stronie internetowej Urzędu
http://muptorun.praca.gov.pl w zakładce: Urząd/Dokumenty do pobrania/Pracodawcy i przedsiębiorcy/Wniosek o zwrot części lub całości kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne dla podmiotu prowadzącego DPS lub jednostki organizacyjnej WRiPZ za zatrudnienie skierowanego bezrobotnego/poszukującego pracy.
 
Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty należy składać w formie:
  1. papierowej do skrzynki na korespondencję ustawionej w przedsionku Urzędu bądź w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia, w godzinach 7:30-15:00,
  2. papierowej przesyłając pocztą tradycyjną na adres ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń,
  3. elektronicznej przez platformę ePUAP.
Za datę złożenia przyjmuje się datę wpływu wniosku do Urzędu. Informacje dotyczące ww. refundacji kosztów udzielane są pod nr telefonu 56 65 80 234.    
 
Toruń, 28.03.2023 r.

Załączniki

DPS wniosek wersja 01.2023
DPS wniosek wersja 01.2023.doc 268 KB
DPS wniosek wersja 01.2023
DPS wniosek wersja 01.2023.pdf 451 KB
ZASADY DPS WRiPZ 01.2023
ZASADY DPS WRiPZ 01.2023.pdf 241 KB
załacznik nr 4 Wzór oświadczenia o wysokości uzyskanej pomocy de minimis_
załacznik nr 4 Wzór oświadczenia o wysokości uzyskanej pomocy de minimis_.xlsx 57 KB
formularz_informacji_przedstawianych_przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minimis
formularz_informacji_przedstawianych_przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minimis.xlsx 79 KB
Informacje o publikacji dokumentu