Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
informuje, że od dnia 20.01.2025 r. do wyczerpania środków
istnieje możliwość składania wniosków
o organizowanie prac interwencyjnych w ramach środków Funduszu Pracy
informuje, że od dnia 20.01.2025 r. do wyczerpania środków
istnieje możliwość składania wniosków
o organizowanie prac interwencyjnych w ramach środków Funduszu Pracy
Prace interwencyjne – to zatrudnienie bezrobotnego przez Pracodawcę, które nastąpiło w wyniku umowy zawartej ze Starostą i ma na celu wsparcie bezrobotnych.
Przewidywana liczba osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych: 27.
Przed złożeniem wniosku należy zapoznać się z Zasadami organizacji prac interwencyjnych.
Formularze wniosków o organizowanie prac interwencyjnych dostępne są na stronie internetowej Urzędu http://muptorun.praca.gov.pl
Złożenie wniosku na formularzu nieaktualnym lub formularzu urzędu innego niż PUP dla Miasta Torunia wydłuży okres rozpatrywania wniosku.
Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty należy składać w formie:
- papierowej w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia, w godzinach 7:30-15:00,
- papierowej przesyłając pocztą tradycyjną na adres ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń,
- elektronicznej przez platformę ePUAP, e-Doręczenia.
- wniosek oraz załączniki do wniosku powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- wniosek powinien być podpisany profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Za datę złożenia przyjmuje się datę wpływu wniosku do Urzędu.
Informacje w sprawie naboru udzielane są pod nr telefonu: 56 65 80 234.