Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
informuje, że w terminie
od dnia 19.09.2025 r. do 26.09.2025 r.
przystępuje do naboru wniosków o zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla osoby niepełnosprawnej w ramach środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Na utworzonych miejscach pracy mogą być zatrudnione osoby z niepełnosprawnością, które są zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy dla Miasta Torunia jako osoby bezrobotne lub poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu.
Formularze wniosków dostępne są na stronie internetowej Urzędu: http://muptorun.praca.gov.pl
Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty należy składać do Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia:
- w formie papierowej w Kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia,
- przesyłając pocztą tradycyjną na adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń (decyduje data wpływu wniosku do Urzędu),
- w formie elektronicznej (przez ePUAP, e-Doręczenia),
- w formie elektronicznej (portal-sow.pfron.org.pl).
Za datę złożenia przyjmuje się datę wpływu wniosku do Urzędu.
W przypadku złożenia wniosku w formie elektronicznej:
- wniosek oraz załączniki do wniosku powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- wniosek powinien być podpisany profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Dokumenty powinny być podpisane wyłącznie przez osoby umocowane do reprezentowania pracodawcy (należy przedłożyć pełnomocnictwo).
Urząd zastrzega sobie prawo wprowadzenia złożonych w formie papierowej wniosków do Systemu Obsługi Wsparcia (SOW).
Informacje w sprawie naboru wniosków udzielane są pod numerem telefonu: 56 65-80-252 lub w siedzibie Urzędu II piętro, pokój nr 39.